شهید فیــض الله لطفیـــان

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید فیــض الله لطفیـــان

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید فیــض الله لطفیـــان

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام فیض الله ( داریوش) لطفیان از شهدای دانش آموز شهرستان بابلسر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی
تاریخ تولد : 1344/10/29
تاریخ شهادت : 1362/07/26
محل تولد : بابلسر
گلزار شهدای امام زاده ابراهیم بابلسر
نحوه شهادت : اصابت تیر
محل شهادت : مریوان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ


1- با آگاهی و با شناخت و با یقین به سوی خدا، جهاد و شهادت می روم و تا پوزه دشمن را به خاک نمالم از پا نخواهم نشست، می روم و حرکتم را به سوی خدا در خط رهبری انقلاب اسلامی ایران آنقدر ادامه خواهم داد تا مستضعفین و قانون خدا را در این جهان حاکم کنیم و یا شهید شوم که شهادت آرزوی ماست، همانطور که امام حسین (ع) در این راه شهید شد (ان تنصروا... ینصرکم) هر کس دین خدا را یاری کند، خدا آنها را یاری خواهد کرد.
2- ای پدر و مادر من! هیچگاه چنان فکر نکنید که به اجبار به جبهه رفته ام، بلکه هدفم پیروزی اسلام است.
3- مادرم! هرگز غصه نخورید و با گریه های خود مرا ناراحت ننمایید، بلکه برای اسلام تبلیغ کنید. با رهبر همکاری کنید و در هر کجا هستید نگذارید دشمنان اسلام سر بیرون بیاورند و مردم را شکنجه دهند.
4- در این زمان که ما وارثان خون شهیدان انقلاب هستیم باید به ندای یاری و کمک آنها که در خط امام بودند به امام لبیک گفتند به ندای سرور شهیدان حسین (ع) و فرزند عزیزش خمینی بت شکن لبیک بگوییم و خط سرخ انقلاب را به پیش ببریم و از تمام دوستان و خویشان و اقوام و پدر و مادر، خواهر و برادرانم خواستارم که جز در راه اسلام و جز در خط امام به خاطر خدا در راه دیگر قدم برندارند و امام امت خمینی بت شکن را تنها نگذارند.
5- سلام مرا به رهبر انقلاب برسانید و بگویید که اگر صدها جان داشتم حاضر بودم همه را به این انقلاب هدیه کنم. پروردگارا! امام همیشه بیدار و بنیانگذار انقلاب خونین ایران را از گزند دشمنان حفظ بگردان.

۹۵/۰۵/۱۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی